Субота
08.08.2020
02:00
Вітаю Вас Гість
RSS

 
Дошкільний навчальний заклад №7
"Золотий ключик"
м. Старокостянтинів
Головна Реєстрація Вхід
 
Для збільшення розміру тексту одночасно натисність "Сtrl" та "+"
Меню сайту

Наше опитування
Хто відвідував наш сайт?
Всього відповідей: 131

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » 2016 » Лютий » 24 » Семінар-практикум вихователів дітей раннього віку
19:53
Семінар-практикум вихователів дітей раннього віку

Ранній вік досить особливий. Він потребує від педагогів спеціальних знань та підготовки. Дедалі частіше вихователі ранніх груп переконуються у тому, що погляди на можливості дітей раннього віку й на способи та методи освітньо-виховної роботи з ними значно застаріли. Багато сучасних педагогів, вчених стверджують, що  уже з раннього віку доцільно формувати у дітей цілісні уявлення про світ, «занурюючи» їх у проживання певної теми саме на засадах інтеграції.

Саме тому, 19 лютого 2016 року в нашому дошкільному навчальному закладі відбувся семінар-практикум  вихователів дітей раннього віку дошкільних закладів міста, метою якого стало довести актуальність, високу ефективність використання інтегрованого підходу щодо організації освітнього процесу, зокрема з дітьми  раннього віку.

В ході семінару-практикуму вихователь-методист Клачун Н. С. висвітлила усі аспекти використання інтегрованого підходу до організації освітнього процесу з дітьми раннього віку. Неля Сергіївна зазначила:"Практика роботи показує, що інтегровані заняття більш цікавіші для дошкільників, оскільки допомагають вирішувати більшу кількість завдань, використати різні методи і прийоми, педагогічні та інформаційно-комунікаційні технології, інші засоби навчання. Це така організація навчального процесу в ДНЗ, за якої неможлива неучасть кожної дитини в процесі пізнання та співнавчання."

Використання в ранньому віці інтеграції освітнього процесу, де діяльність побудована за принципом об'єднання декількох видів діяльності, об'єднаних однією темою на практиці продемонструвала вихователь Тащук Т. М.. Вона провела інтегроване заняття (сенсорика + розвиток мовлення + обазотворча діяльність (малювання)) "Подорож до казкового лісу".

Практичний психолог Савчук К. П.  провела психолого-педагогічний тренінг, під час якого були створені умови для професійного самовдосконалення та саморефлексії педагогів. Вправи, які пропонувались педагогам («Створення Листа мети», «Нитки розвитку», «Психофізичний розвиток дитини раннього віку»)сприяли підвищенню професійно майстерності та компетенції педагогів з розвитку дітей раннього віку; встановленню зв’язку теоретичних знань педагогів з практичним досвідом щодо виховання, навчання та розвитку дітей раннього віку. Вправи «Одночасність», «Казкова розминка», «Пірамідка» сприяли створенню комфортної, дружньої атмосфери та стимулювали пізнавальний інтерес та креативність педагогів.

                                        

Переглядів: 445 | Додав: defaultNick | Рейтинг: 5.0/3
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Форма входу

Пошук

Календар
«  Лютий 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
29

Архів записів

Друзі сайту