П`ятниця
20.09.2019
09:27
Вітаю Вас Гість
RSS

 
Дошкільний навчальний заклад №7
"Золотий ключик"
м. Старокостянтинів
Головна Реєстрація Вхід
 
Для збільшення розміру тексту одночасно натисність "Сtrl" та "+"
Меню сайту

Наше опитування
Хто відвідував наш сайт?
Всього відповідей: 129

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Результати моніторингу якості освіти

З 15 по 20 травня 2017 року у закладі дошкільної освіти №7 "Золотий ключик"  був проведений моніторинг рівня розвитку дітей старшого дошкільного віку . за допомогою кваліметричної моделі, відповідно до ст.18 Закону України «Про дошкільну освіту», п.20 Положення про дошкільний навчальний заклад, розділу ІV Статуту ДНЗ, наказу міського управління освіти від 16.03.2009 року №61 «Про здійснення моніторингу якості засвоєння рівня знань дітьми старших груп у дошкільних навчальних закладах міста», інструктивно-методичних рекомендацій від 19.08.2011 року № 1/9-634 «Про забезпечення взаємодії в освітній роботі з дітьми старшого дошкільного і молодшого шкільного віку», листа МОН України від 06.11.2015р. № 1/9-535 « Щодо визначення рівня розвитку дитини старшого дошкільного віку за допомогою кваліметричної моделі», наказу по ДНЗ від 02.12.2016 року № 181 «Про визначення рівня розвитку дітей старшого дошкільного віку у дошкільному навчальному закладі за І-ше півріччя 2016/2017 н.р.».

Питання вивчалось шляхом діагностування умінь та знань дітей (підсумкові заняття, опитування, спостереження за діяльністю ).

Під час підсумкового контролю аналізувалося календарне планування вихователів, вміння дітей оперувати набутими знаннями.

Вся навчально-виховна робота з дітьми старшого дошкільного віку планується і проводиться відповідно до Базового компонента дошкільної освіти. Освітній процес із старшими дошкільниками забезпечують педагоги: група №4 - вихователі Франчук В.А., Рябчун В.А.; група №5 - вихователі Кондратюк І.М., Ярош К.Д; вчителі- логопеди – Гріщенко Л.М., Афанасьєва О.М.; практичний психолог – Савчук К.П.; музичний керівник – Гненна І.С.

Результати, отримані під час вивчення освітнього процесу в старших групах свідчать про те, що робота велася на належному рівні. У всіх групах створено розвивально-предметне середовище з відповідними осередками для проведення організованої та самостійної діяльності дошкільнят, яке забезпечує різні види їх активності. Групи забезпечені матеріалами і посібниками. Зокрема, матеріалами для звукового аналізу та схемами-опорами для складання розповідей, розвивальними логіко-математичними іграми та іграшками, художньою та методичною літературою.

Практичним психологом дошкільного закладу проведено вторинне обстеження загальнопізнавальних умінь та навичок старших дошкільників. Результати свідчать про те, що високий рівень мають 43% вихованців, 53,5 % – достатній, 3,5% - низький.

Інтелектуальна готовність дитини до школи визначалась у трьох напрямках: загальна обізнаність із зовнішнім світом; рівень розвитку пізнавальної діяльності (увага, пам'ять, мислення, мовлення); володіння деякими навчальними навичками (здійснення звукового аналізу слова, володіння поняттями звук, буква, слово, речення, лічба, підготовленість руки до письма).

Узагальнені показники моніторингу рівня розвитку дітей старшого дошкільного віку за допомогою кваліметричної моделі :

Група

Рівень розвитку дитини

 

високий

достатній

середній

низький

№4

13

10

2

1

№5

24

4

-

-

 

 

 

 

 

всього

37

14

2

1

 


 

Форма входу

Пошук

Календар
«  Вересень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30

Архів записів

Друзі сайту